بررسی مینی برقی: A Cooper S برای تولید برق

 


->

شکی نیست که Mini یک نماد متحرک است. برخی ممکن است چنین استدلال کنند این مینی - BMW Mini - در آن دسته قرار نمی گیرد ، اما ما التماس می کنیم تفاوت کنیم. این یک ماشین کوچک با کیفیت ، بسیار محبوب است که به خوبی رانده می شود و راحتی زیادی را ارائه می دهد.

همچنین یکی از معدود نمادهایی است که به برق تبدیل شده است. VW e-Golf شاید تنها مورد قابل توجه دیگر باشد ، در حالی که اکثر اتومبیل های برقی که به جاده برخورد می کنند ، جدید هستند - با طرح های جدید ، ظاهری جدید برای نسل جدید.

بنابراین چگونه Mini Electric - یا Mini Cooper SE آنگونه که باید شناخته شود - از این تقسیم برقی عبور می کند؟

از خارج کاملاً مینی است

مینی برقی Mini Hatch است. برخی از جزئیات رنگ زرد تلخ در اماکن وجود دارد - و همچنین مشبک محصور شده - که برجسته این نسخه برقی این خودرو است ، اما در غیر این صورت بسیار شبیه به نسخه بنزینی از نظر ظاهری است.

پارچه جیب

این بدان معناست که شما از نظر ظاهری کلی مانند Mini Hatch ، حتی به سمت پایین کاردستی که روی بنزینی پیدا می کنید ، وجود دارد. شما می توانید از بنزین Cooper S. استفاده کنید ، چندین نسخه مختلف از Mini Electric وجود دارد - به نام های سطح ۱ ، سطح ۲ و ، منتظر آن باشید ، سطح ۳ - با انتخاب گزینه ها در مرحله پیش بروید.

بیشتر این تفاوت ها مربوط به فضای داخلی است ، اما هرچه پیشرفت می کنید ، برای انتخاب رنگ ، به عنوان مثال و گزینه های چرخ ، رنگ های بیشتری وجود دارد. Mini Electric روی بعضی از گزینه های سفارشی سازی خود نیز مانند سقف های رنگی مختلف یا کلاه های آینه بال آویزان است ، که می تواند شخصیتی را اضافه کند.

در مورد طراحی بیرونی حرفی برای گفتن نداریم - اگر مینی معمولی را دوست دارید ، برق را دوست دارید. البته ، مزیت قابل توجه اندازه است: با بزرگتر شدن تعداد زیادی اتومبیل ، این یک مدل جمع و جور است ، به طوری که در واقع یک ماشین راننده است ، زیرا دو صندلی عقب کمی فشار دارند ، حتی برای کودکان.

پارچه جیب

مهمتر از همه این اتومبیل شهری است. پارک کردن آسان ، ایده آل برای جاده های سخت تر و آسان برای فشار بر روی یک درایو کوچکتر - که چیزی است که ممکن است هنگام شارژ در خانه به آن نیاز داشته باشید.

استقبال از تغییر در فضای داخلی ، اما به اندازه کافی کافی نیست

ما عاشق رانندگی مینی هستیم - و این با برق تغییر نمی کند. صندلی های چرمی جزئی از مدل تست سطح ۲ ما محکم و پشتیبان بودند ، و خود را به سمت رانندگی عجیب و غریب go-kart سوق دادند که Mini به آن مشهور است. هیچ یک از اینها برای مدل تمام الکتریکی تغییر نمی کند.

چکمه هم ندارد. هنوز کوچک است (با ۲۱۱ لیتر) ، اما به اندازه کافی بزرگ برای تعطیلات آخر هفته زوج ها یا خرید ، اما اگر می خواهید بچه ها را به مخلوط اضافه کنید ، کمی فشار است. دسترسی به صندلی های عقب یک دریچه سه درب است - اما این هیچ تفاوتی با Hatch معمولی ندارد.

۱/۳۳پارچه جیب

بخش اعظم داخلی بازتابی از نمای بیرونی است - دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید پیدا کنید ، با سوئیچ هایی به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل و چیدمان کنترل هایی که به BMW نزدیک است - سیب خیلی از درخت نمی افتد - اگرچه این بدان معنی نیست. بلافاصله روی نمایشگرهای داخلی اعمال می شود.

تغییر بزرگ در نمایشگر درایور است و با یک تنظیم دیجیتالی جمع و جور که اطلاعات مهم را به اندازه کافی زیبا نمایش می دهد ، تغییر می یابد. به جای شماره گیری های عجیب و غریب که در طول سال های اخیر تکامل یافته است ، فقط یک صفحه نمایش قرص مسطح است که در لبه ها به شما قدرت و شارژ می دهد ، در حالی که اطلاعاتی مانند سرعت و دامنه در مرکز قرار دارند.

به عنوان تکامل شماره گیری های Mini ، واقعاً خوب است و دیدن این موارد در سایر مینیس - همانطور که فقط کمی مدرن تر است - جای تعجب نخواهد داشت ، هرچند که بسیار قابل تنظیم نیست. این فقط موارد ضروری را با سایر اطلاعات در مورد نمایشگر مرکزی به شما نشان می دهد.

پارچه جیب

این ما را به چیزی تغییر می دهد که واقعاً به آن تغییر نکرده است: نمایشگر مرکزی. این آویز به طراحی بزرگ دور مرکزی ، به طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل اصلی مینی برمی گردد. اکنون همه دیجیتالی شده اند ، اما بخش اعظمی از آن طراحی بر روی عملکرد است. این نمایشگر به معنای مدرن نسبتاً کوچک و بسیار کاربرپسند نیست و فقط رابط کاربری تنظیم شده BMW (به رنگ های فانتزی) را آویزان کرده است که قدمت آن به بیش از یک دهه می رسد.

در حالی که این پایان جهان نیست ، دور زدن از برخی از سیستم های مدرن دشوارتر است - و این یک ماشین کاملاً مدرن است. پشتیبانی از Apple CarPlay وجود دارد ، در حالی که Android Auto برای بهبود موارد در تابستان ۲۰۲۰۲ در تابستان آینده قرار می گیرد - اما هیچکدام از این سیستم ها به طور خاص برای EVs خیلی مناسب نیستند.

Mini Electric برای وضعیت الکتریکی خود مقداری کمک هزینه می کند ، از جمله اینکه می توانید در نقاط مورد علاقه نقشه شارژر پیدا کنید (حتی می توانید لیست را مرتبا تنظیم کنید تا فقط راه حل های شارژ را که در آن مشترک هستید ، نشان دهید). اما همه چیز کمی دور است. ما ترجیح می دهیم گزینه های خاص EV جلو و مرکز باشند ، زیرا این اغلب چیزی است که شما به عنوان یک راننده EV می خواهید به آن دسترسی داشته باشید.

۱/۳۳پارچه جیب

مطمئناً ، این مسئله همیشه اتفاق نمی افتد که در خانه شارژ کنید و به راحتی کار کنید ، اما به محض اینکه در Mini Mini مسیر رانده / پله را رها کنید ، این مهمتر می شود - به خصوص که این مورد است. اتومبیل با برد محدود.

تغییرات دیگر از طریق سوئیچ های یکپارچهسازی با سیستمعامل انجام می شود. گزینه ای برای تغییر حالت های رانندگی وجود دارد (همانطور که در مدل بنزینی وجود دارد) ، اما برای یک راننده EV "سبز" معمولاً مهمتر است زیرا در این جا محدوده بیشتری به دست می آورید - و برد بیشتر برابر است با آرامش بیشتر.

اما مهمتر اینکه تغییر سطح بازسازی را نیز تغییر دهید. این فرآیندی است که هنگام خاموش کردن برق یا فشار دادن ترمز ، شارژ مجدد را به باتری برمی گرداند. به راحتی قرار می گیرد و در این مثال ، خیلی بهتر از آن دسته از اتومبیل هایی که ممکن است بخواهند گزینه های regen را در یک منو مخفی کنند.

مینی برد الکتریکی و باتری

یک باتری ۳۲٫۶kWh در Mini وجود دارد که این شرکت می گوید برای ۱۴۵ مایل در هر بار شارژ خوب است. برای رسیدن به هر نقطه نزدیک به این رقم ، باید اقتصادی رانندگی کنید. میانگین هایی که از Mini بدست آوردیم با ۱۵٫۶ کیلو وات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر در آمد ، که در هنگام رانندگی معقول ، حدود ۴ مایل در کیلووات ساعت است. این مسافت در حدود ۱۳۰ مایل قابل دستیابی به ارمغان می آورد ، اما این دامنه به این موضوع بستگی دارد که چگونه و کجا ماشین را رانندگی می کنید ، چقدر بار آن قرار دارد و غیره.

در بسیاری از مواقع ، این ماشین محدوده زیر ۱۰۰ مایل را نشان می داد - مثلاً ۸۵ مایل با ۹۲ درصد باتری ۹۲ درصد در صفحه نمایش راننده. باز هم ، این از میانگین های اخیر محاسبه می شود ، اما همیشه رقم خیلی واقعی از آنچه بدست می آورید نیست. هرچه ماشین شما بیشتر باشد و رانندگی کنید ، بهتر است با این ارقام دست و پنجه نرم کنید.

پارچه جیب

رانندگی شهری بازسازی بیشتری به شما می دهد ، رانندگی در بزرگراه می بیند که باتری خیلی سریع تر تخلیه می شود. کمی ناراحت کننده است که Mini رقم مصرف را در کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر در اتومبیل (که واقعاً برای هر کسی معنی ندارد) نشان می دهد اما مایل در هر کیلووات ساعت را در وب سایت خود قرار می دهد. کمی قوام برای کمک به مردم برای تشخیص اینکه از چه چیزی استفاده می کنند کمک می کند.

هیچ فراری هم وجود ندارد که Mini Cooper SE باتری کمی داشته باشد و سود سهام شما برای آن زمان کمتری برای شارژ (طبیعی) ، وزن کم و هزینه کمتر است. در اینجا صرافی واقعاً مناسب است ، زیرا Mini Cooper SE سطح ۱ با قیمت ۲۴٫۹۰۰ پوند وارد می شود. که حدود ۱۰ کیلو پوند ارزانتر از چیزی مانند Kia e-Niro است - که ظرفیت باتری را دو برابر کرده و نزدیک به ۳۰۰ مایل برد دارد.

شارژ Mini باعث می شود تا از اتصال CCS در ربع عقب استفاده کرده و حداکثر ۵۰ کیلووات را بپذیرد که در ۳۶ دقیقه ماشین را ۸۰ درصد شارژ می کند. این سریعترین نرخ شارژ در آنجا نیست (شارژ ۱۵۰ کیلو وات در حال حاضر در انگلیس موجود است) ، اما این به دلیل ظرفیت باتری در واقع مهم نیست.

پارچه جیب

این به معنای واقعی چیست؟ حدود ۱۲ ساعت طول می کشد تا Mini Electric را روی یک سوکت دیواری استاندارد شارژ کنید. خودتان یک جعبه دیواری نصب کنید و کمتر از ۴ ساعت به دنبال آن هستید - بنابراین این یک شارژ آسان در طول شب است ، حتی اگر فقط از یک پلاگین استاندارد استفاده می کنید.

سعادت رانندگی

قبلاً گفتیم که این ماشین راننده است ، بیشتر به دلیل اندازه ، بلکه به دلیل روشی که مینیس رانندگی می کند. این اتومبیل ها همیشه در مورد پاسخگو بودن ، سرعت سریع و شتابزنی بوده اند - و این مورد در مورد Mini Electric نیز وجود دارد ، که بسیار شبیه سایر مدل های کوپر S است.

این سنگین تر است ، اما موتور ۱۳۵ کیلو وات به شما ۱۸۴ اسب بخار نیرو می دهد و شما را در ۷٫۳ ثانیه از ۰-۶۲ مایل در ساعت می گیرد. سرعت بالایی نیست ، اما از ۰-۳۰ سریع است که پایان مهم این مقیاس ، به ویژه برای رانندگان شهری است.

پارچه جیب

Mini Electric یک سواری محکم است ، اما با داشتن مرکز ثقل کم ، بسیار زیبا کار می کند. این خودروی عالی در جاده های B است که آن گوشه ها را با سرعت کمی با رول کوچک در بدنه اتومبیل یا بدنه راننده به لطف آن صندلی ها می گیرد.

اسپرت می تواند به معنای این باشد که کمی سختی بر روی برجستگی ها وجود دارد و در اینجا صادق است - شما نمی توانید این سرعت را با سرعت زیاد حومه شهر برسانید. اما این زاویه مینی است: می خواهد شما راجع به یک موتور اسپرت فکر کنید ، موقعیتی که در سال های اخیر به خوبی در خدمت شرکت بوده است. از این منظر ، Mini Electric اجازه نمی دهد طرف پایین بیاید.

حکم

Mini Electric به گونه ای طراحی شده بود که بتواند بر روی DNA DNA Mini ممکن باشد - و از بسیاری جهات به خوبی اجرا شد.

آنچه که شما بدیهی است از دست آن هستید ، دامنه Mini Cooper S است. سؤالی که باید از خود بپرسید این است که آیا ۱۳۰ مایلی مایل برای برآورده کردن نیازهای شما کافی است یا خیر. برای بسیاری ، این مینی برقی را به دسته دوم خودرو یا مسافر سوق می دهد.

اما ما همچنین فکر می کنیم که Mini یک ترفند را از دست داده است. این یک تولد مجدد بزرگ برای Mini است ، شروع چیزهای جدید است ، و ما نمی توانیم فکر کنیم که به روزرسانی برخی از جنبه های داخلی - به خصوص صفحه نمایش مرکزی ، رابط کاربری و داده های ارائه شده برای درایورهای برقی - همه می توانند بهتر باشند. .

اگر شما از طرفداران Mini هستید ، خبر خوب این است که این تجربه Mini است همانطور که می دانید و آن را دوست دارید. این فقط برقی است ، با تمام مثبتهایی که دارد.

گزینه های دیگری برای در نظر گرفتن

پارچه جیب

هوندا ه

Honda e یک رقیب نزدیک با Mini Electric است ، با قدمت جمع و جور مشابه و طراحی شده برای نشستن در همان فضا. دامنه مورد مشابه است ، اما آنچه Honda e ارائه می دهد چیزی کاملاً جدید و با طراوت است. اگر می خواهید تغییر ایجاد کنید ، هوندا مورد نظر شماست.

پارچه جیب

کیا الکترونیکی

Kia e-Niro یکی از بهترین خودروهای برقی موجود در جاده است. پرهزینه تر است ، اما شما ماشین بسیار بیشتری می گیرید ، با نزدیک به ۳۰۰ مایل برد ، صندلی های پنج و نه چهار صندلی ، و همچنین کارآمد است.