مشکلات معمول بزرگنمایی و نحوه رفع آنها

 


->

هرچه افراد بیشتر و بیشتر به سمت سرویس هایی مانند Zoom روی می آورند ، بسیاری از آنها با مشکلاتی روبرو هستند که نیاز به اصلاح دارند.

نگران نباشید - در صورت بروز مشکلات ، سریعاً و آسانترین رفع مشکلات زوم را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

بزرگنمایی است؟

مهمتر از همه ، اگر شما نمی توانید زوم را به کار گیرید ، باید وضعیت خدمات زوم را بررسی کنید تا ببینید مشکل در پایان زوم است. مرورگر خود را به آدرس status.zoom.us نشان دهید و می توانید ببینید که آیا هیچ یک از سرویس های زوم کار نمی کنند ، هر گونه مشکل در جریان است و چه کاری در مورد آن انجام شده است.

رفع مشکل کلی بزرگنمایی

خاموش کردن برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید: بزرگنمایی و هر برنامه ویدیویی می تواند در رایانه و اتصال به اینترنت شما خواستار باشد ، بنابراین ارزش آن را دارید که در صورت بروز مشکل ، برنامه های مورد نیاز خود را خاموش کنید. این منابع را برای استفاده از زوم آزاد می کند.

اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه بزرگنمایی استفاده می کنید: اخیراً تعدادی به روزرسانی زومیت وجود داشته است ، بنابراین ارزش بررسی دارد که از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنید. در صورت بروزرسانی در صورت بروزرسانی ، Zoom معمولاً از شما خواسته می شود که بروزرسانی کنید ، اما همیشه ارزش بررسی دارد زیرا برخی از ویژگی ها بین به روزرسانی ها تغییر می کنند.

برنامه من خراب یا بسته می شود: اول از همه ، هر دو مورد فوق را انجام دهید. اگر هنوز مشکلی دارید ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. اگر این مشکل را حل نکرد ، بررسی کنید که آیا به روزرسانی های نرم افزاری برای رایانه شما وجود دارد یا خیر.

رفع مشکلات صوتی در بزرگنمایی

بررسی کنید که شما بی صدا نیستید: هنگامی که به یک جلسه زوم می شوید ، به طور معمول باید برای فعال کردن میکروفن کلیک کنید ، زیرا قطع شده اید. به دنبال نماد میکروفون در گوشه سمت چپ پایین ، در صورت عبور از آن ، روی آن کلیک کنید تا میکروفن خود را خاموش کنید. اگر در برنامه تلفن همراه هستید ، برای اینکه بتوانید صدا صحبت کنید یا بشنوید ، باید «با صدا همراه شوید».

در صورت استفاده از میکروفون خارجی: بسیاری از میکروفون های خارجی دارای ویژگی خاموش بودن هستند - مطمئن شوید که میکروفون خاموش نیست.

اتصال بلوتوث خود را بررسی کنید: اگر به یک تماس بپیوندید و هیچ کس نتواند شما را بشنود ، بررسی کنید که در جاهای دیگر خانه به یک هدفون بلوتوث وصل نشده اید. ممکن است یک اتصال موجود صوتی شما را ادعا کرده باشد. یا اگر می خواهید از هدست بلوتوث استفاده کنید ، مطمئن شوید که آن را به درستی به دستگاه در حال اجرا زوم وصل کرده اید.

منبع صوتی را در بزرگنمایی بررسی کنید: اگر در حال برقراری تماس هستید و هیچ کس نمی تواند شما را بشنود ، می توانید بر روی فلش بالا کلیک کنید تا دکمه صوتی در برنامه بزرگنمایی گسترش یابد. سپس گزینه های موجود در رایانه خود را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید از میکروفون صحیح استفاده کنید.

تنظیمات صوتی را در بزرگنمایی بررسی کنید: مشابه موارد فوق ، اگر در جلسه ای نیستید می توانید بزرگنمایی را باز کنید ، تنظیمات را باز کرده و به سمت "صوتی" بروید. در اینجا گزینه تنظیمات برگزیده و همچنین تست میکروفون و بلندگو را بر روی رایانه شخصی خود دارید تا ببینید که این سیستم کار می کند یا خیر. اگر میکروفون شما خیلی ساکت است ، می توانید سطوح را در اینجا بالا ببرید.

اطمینان حاصل کنید که تنظیمات صوتی رایانه شخصی شما صحیح است: اگر نتوانسته اید مشکل را از طریق Zoom خود برطرف کنید ، تنظیمات یا تنظیمات برگزیده خود را در رایانه خود بررسی کنید. بالاتر از هر چیز دیگر ، بررسی کنید که در واقع آنها برای کمک به منزوی کردن مشکل کار می کنند.

سر و صدای پیش زمینه تماس را مختل می کند: اگر صدای شما در اطراف شما زیاد است - افراد در خانه ، سر و صدای ترافیک ، حیوانات ، هواپیما ، پس از استفاده از برنامه لغو سر و صدا مانند Krisp در نظر بگیرید. این می تواند نویز پس زمینه را کاهش دهد بنابراین شما با صدایی واضح تر مواجه می شوید. همچنین می تواند صدای فراخوان از تماس دیگران را کاهش دهد ، بنابراین شما صدای آنها را نیز نمی شنوید.

هنگام اشتراک گذاری ویدیو / YouTube هیچ صدایی وجود ندارد: اگر می خواهید محتوای ویدیو را با صدا از طریق اشتراک گذاری صفحه به اشتراک بگذارید ، باید هنگام به اشتراک گذاشتن صفحه خود گزینه "اشتراک رایانه رایانه" را تیک بزنید. در غیر این صورت ، تنها صدایی که مردم دریافت می کنند ، پخش شدن از طریق میکروفون شماست.

صدای صوتی یا بازخورد در صدا وجود دارد: این معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که میکروفون صدای صوتی را که از بلندگوها تشخیص داده می شود ، تشخیص دهد. شاید این باشد که میکروفون به بلندگوها خیلی نزدیک باشد ، ممکن است کسی باشد که از آن با تلفن و رایانه استفاده می کند یا چندین رایانه خیلی نزدیک به هم هستند. نادیده گرفتن میکروفون می تواند مشکل را برطرف کند یا مشخص کند شرکت کننده (ها) چه مشکلی را ایجاد می کنند.

رفع مشکلات ویدیو در بزرگنمایی

هیچ کس نمی تواند مرا ببیند: اگر نمی توانید ببینید - و خودتان را نمی بینید - با بررسی ویدیویی در تماس شروع کنید. دکمه را در گوشه سمت چپ پایین فشار دهید تا مطمئن شوید که از ویدیو در تماس پیوستید. بیشتر تماس ها با خاموش شدن فیلم شروع می شود.

دوربینی را که استفاده می کنید بررسی کنید: درست مانند صدا ، زوم به شما امکان می دهد که از کدام دوربین استفاده کنید. به پیکان کنار دکمه ویدیو ضربه بزنید و لیستی از دوربینهای موجود ظاهر می شود. به عنوان مثال بررسی کنید که از یک دوربین پوشیده شده یا در لپ تاپ بسته (متصل) استفاده نمی کنید. همچنین اگر می خواهید خود را به سیب زمینی تبدیل کنید ، در اینجا می توانید دوربین های مجازی نیز پیدا کنید.

تنظیمات ویدیو را در بزرگنمایی تأیید کنید: اگر هر دو مورد فوق را بدون موفقیت امتحان کرده اید ، تنظیمات را در برنامه بزرگنمایی باز کنید و گزینه های "فیلم" را بررسی کنید. می توانید یک پیش نمایش از وب کم خود ببینید و وب کم های موجود را انتخاب کنید. اگر نمی توانید پیش نمایش وب کم را ببینید ، باید تنظیمات رایانه خود را بررسی کرده و بررسی کنید که وبکم به درستی نصب شده است.

ویدیوی من مسدود است و انجماد را ادامه می دهد: بسیاری از مشکلات کیفیت در ویدیو به دلیل داده است. این ممکن است به این دلیل باشد که شما Wi-Fi قوی ندارید ، یا شخص دیگری از پهنای باند در اتصال شما استفاده می کند (پخش به صورت ۴K یا بارگیری پرونده های بزرگ ، به عنوان مثال). سعی کنید سایر خدمات خواستار را محدود کنید و از داشتن سیگنال Wi-Fi یا اتصال سیمی اطمینان حاصل کنید.